سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا بازگشت کامل مشهد به شرایط عادی + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲ میلی‌متر بارش در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: آب‌گرفتگی سطح شهر در حال کنترل است + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکنون حدود ۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی ویژه مترو مشهد به سمت فرودگاه و راه‌آهن + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت سرخس پس از بارش باران و جاری شدن سیل از زبان فرماندار | خسارت مالی، نامعلوم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس از باران سیل آسا شهر در آرامش نسبی است| خسارت جانی در سیل مشهد نداشتیم(۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است

  • کد خبر: ۲۲۵۲۴۱
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است
مخترع قطعات و تکنولوژی ریلی که برای دومین سال متوالی، کارگر نمونه خراسان‌رضوی شد.

علی مشیری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، به عنوان کارگر نمونه خراسان‌رضوی اظهار کرد: از سال ۹۱ با آغاز بهره‌برداری قطار شهری مشهد، بومی‌سازی قطعات قطار شهری را شروع کردم تا قبل از ساخت این قطعات، مدام این قطعات خراب می‌شد و باعث توقف قطار و عدم سرویس‌دهی دقیق می‌شد.

وی افزود: این قطعات تحریمی از آلمان وارد می‌شد و سازنده طوری ساخته بود که پس از چند سال خراب شود، اما با بومی‌سازی قطعات بورد‌های سرعت در داخل، عمر دستگاه افزایش پیدا کرد و توانستیم استفاده بهینه‌ای داشته باشیم. برای ادامه روند ساخت، از شرکت دانش‌بنیان استفاده کردیم تا محصول نهایی را با کیفیت مطلوبی استفاده کنیم.

کارگر نمونه استان با بیان اینکه بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است، گفت: برای دومین سال متوالی به عنوان کارگر نمونه استان انتخاب شدم. سال قبل به دلیل ساختن بورد الکترونیکی سرعت برگزیده شدم و امسال هم یکی دیگر از قطعات سرعت را بومی‌سازی کردیم. قطعاً بومی‌سازی این قطعات صرفه‌جویی ارزی بسیاری را در بر خواهد داشت.

مشیری بیان کرد: بسیار خوشحالم و خدا را شاکرم که توانسته‌ام این افتخار را برای خود و شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد کسب کنم و در جهت رفاه حال زائرین و مجاورین مشهد قدمی بردارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->